پریشان ترازقاصدک

خرید بک لینک
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
اگر دل دلیل است ما آورده ایم
اگر داغ شرط است ما برده ایم
اگر دشنه ی دشمنان گردنیم
اگرخنجر دوستان گرده ایم
گواهی بخواهید اینک گواه
همین زخم هایی که نشمرده ایم
دلی سربلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده ایم

پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:39

به کجا چنین شتابان ؟
گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری ؟
به غبار این بیابان
- " همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم "
- " به کجا چنین شتابان "
- "به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا سرایم "
- " سفرت بخیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها ، به باران

برسان سلام ما را "

پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: به کجا چنین شتابان,به کجا چنین شتابان سریال,به کجا چنین شتابان حبیب,به کجا چنین شتابان مجید درخشانی,به کجا چنین شتابان قسمت 5,به کجا چنین شتابان افتخاری,به کجا چنين شتابان,به کجا چنین شتابان مهدیه محمدخانی,به کجا چنین شتابان متن,به کجا چنین شتابان از افتخاری, نویسنده: بازدید: 347 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:38

چشمانم را باز میکنم، به آسمان می نگرم تورا میبینم.....به دشت نگاه میکنم همه توییگنجشک های روی درخت خانه مان هم تویی.......به هر سو نگاه میکنم تورا میبینم ای بخشنده مهربان.میایی با هم حرف بزنیم؟برویم ی گوشه ی دنجمن و تو...وقتی تو باشی هیچ غمی نیستوقتی تو باشی غصه ها را حل میکنم در فنجان چای و سر میکشم یک نفس...اصلن حرف برای چه بزنیم؟با تو بودن آنقدر کافی هست که همه ی حرفهای دنیابر میگردند سر جایشان در دفترهای شعر و خاطره.راستی آدم های نالان را می بینی؟میخواهم فریاد کنم ای تووووچشمانت را ببند!لازم نیست داد بزنی تا گوش آسمان را کر کنیفقط کافیست اشار پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: تورامیبینم,تورامیبینم و هردم, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:38




من در میان مردمی هستم

که باورشان نمیشود تنهایــــم

میگویند خوش بحالت که خوشحالی

نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست

برای دوست

پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:38

این روزها منخدای سکوت شده امخفقان گرفته ام تاآرامش اهالی دنیاخط خطی نشود...اینجا زمین استاینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب استاینجا گم که میشویبجای اینکه دنبالت بگردننفراموشت میکندد......... پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: این روزها,این روزها که میگذرد جور دیگرم,این روزها هم میگذرد,این روزها که میگذرد,این روزها اینگونه ام,این روزهای من,این روزها که میگذرد هر روز,این روزها حال خوشی ندارم,این روزهایم به تظاهر میگذرد,این روزهااا, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:38

مرا آرام بخوانید.....تمام نوشته هایم از خـــــــســــــــتــــــــگـــــــیم درد میکند. . .تنهایـــــــــی شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...! و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام... تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان.... دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس....نمیــــفروشــــــــم تنهايي ام را...!!!این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛اما . . .من جلوی دهانش را می گیرم،این روزها مـــــــن . . .خدای سکوت شده ام؛خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،خط خطی نشودمردتنهای شب پریشان ترازقاصدک...

ما را در سایت پریشان ترازقاصدک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:38

صفحه بندی